Friday, January 8, 2010

Dan Akhirnya...

Dari Line Merah ke Line Oren : Solat Jumaat ditunaikan...

Dari Line Oren ke Line Koko : "Oh tidak!, xleh lalu metro oktyabrskaya..kena patah balik"

Dari Line Koko ke Line Hijau: Transit ke line merah..

Dari Line Merah ke Line Biru Muda: Tersalah terminal, nasib baek metro xbgrak lg..Tukar ke terminal 1...

Line Biru Muda : Sorg2 mencari Gorbuskin Dvor (low yatt kecil versi moscow)

Dan akhirnya........................

*TADAA*

Anak pertama Rebel XSi ku~ EF 50mm f/1.4 USM



12 comments:

Syaheeda said...

nak jugak. huu!

Hairi Isa said...

damn it...disebabkan 'the-great-land-journey', aku terpaksa bersabar....

pergi berjuang di said...

wth wth adakah ini tadi selepas aku jumpa kau di solat jumaat aaa kaya gilooo :O takpa2 tunggu aku balik mesia grr.

Hairi Isa said...

wtx...cpt tunjukkan kekuatan bokeh 1/4...cis2..

fawani said...

uwaaaa....
nak 50mmm jugak!!!
jeles2...T___T

nazer@mubean said...

@nader: haha..yup2, aku gi pas smyg jumaat td..xthn nk beli!! haha

@hairi: jimat2 dulu! sabar2..haha..

@ieda&fawaw: hehe..pose 2 bulan, pastu gne duit elaun 2 bulan tuh..haha..

ni pon skali sthun je beli lens haa

sD said...

gorbuskin dvor tu dimanakah wahai rakan?

nazer@mubean said...

line biru muda..bagationovskaya

kumb said...

aku diback step rakanku sekali lg!!

nazer@mubean said...

weyy..ak msg ko x blas..
nak ajak kuar..
ish2..
sedihnya dituduh cmni~ hehe

Syed Danial said...

stab bkn step kumb :)
dkt carrefour tu lah eh.murah lagi ke?

kumb said...

sori2 danial..
typing error.. :D
hp x charge la mubin.. sori2..
kalo aku dpt msg ko pn mcm aku bleh kluar je...
kaki maseh sakit bro.. :(